Sunday 19 September 2010

Perlu lebih berhati-hati

Salam All.

Kelmarin berkesempatan ke kenduri walimatul urus sahabat di Setiawan, Perak. Kebetulan bertolak awal, maka singgah di rumah ziarahi ibu bapa.

Maka nak dijadikan cerita, sedang rancar bercerita, tiba-tiba mak saya bercerita pasal blog saya ini.

BLOG SAYA! BLOG SAYA! BLOG SAYA!

Beliau  lebih berminat membaca pada tanda seperti " isteri" dan lain lain yang seumpama dengannnya.










SAYA KENA LEBIH BERHATI-HATI! 


tidak mengapa. saya maafkan sebab dia bukan dari generasi sekarang seperti kita. saya anggap dia tidak memahami ke atas segala apa yang gua tulis.


Kalau dulu, mak selalu tengok buku akademik, sekarang blog pun nak pantau ker?






 

2 comments:

Jentayu said...

hahaha..post yg ni? xtakut kena baca? XD

Anonymous said...

appreciate your mother while you still can ;)